intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

dinsdag 23 juli 2019

cadeautje

Vanmorgen was ik naar de kapper toe en toen ik terug thuiskwam, stond er een fles wijn voor onze deur. Op het briefje dat er bij zat stond het volgende:

Beste Mevrouw,
Bij deze wil ik u nog even bedanken voor het onderdak om te schuilen voor het onweer afgelopen weekend!
De kletsnatte fietser,
B. 

Ach wat lief! Natuurlijk had dit niet gehoeven, maar ik vind het wel heel erg attent. 
Het maakt deze zonnige dag nog een stukje zonniger.

☀☀☀

13 opmerkingen:

  1. Wie goed doet, goed ontmoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat er nog dankbare mensen bestaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook al hoeft het natuurlijk niet, toch erg leuk, dat het gewaardeerd wordt,
    een aardig gebaar (van beide kanten),
    Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk al hoeft het niet, maar zo doe het een andere keer weer met plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook al hoeft het niet, het gebaar is lief. Net als jouw gebaar hem binnen te roepen. Dat doet lang niet iedereen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kijk het is niet allemaal kommer en kwel in de wereld, er zijn nog zat lieve mensen die je pad kruisen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je verhaal een vervolg kreeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi! Zulke attenties kleuren het leven. Zo jammer dat het tegenwoordig bijzonder is, wanneer men zo reageert...wél heel fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat leuk! En ik vind het ook kostelijk hoe hij het ondertekend heeft: 'De kletsnatte fietser'. Superleuk. Zo zie je maar weer: Wie goed doet, goed ontmoet!

    BeantwoordenVerwijderen