intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

vrijdag 31 mei 2019

mei

Wat ik niet liet zien in mei:


De foto rechtsonder in de collage is van het Watersnoodmonument in Kruisdorp (gemeente Hulst):


Wij hebben daar gisteren (Hemelvaartsdag) in de buurt gewandeld, maar echt bijzonder was het er verder niet. We hebben onze kilometers gelopen en dronken op de terugweg naar huis iets in een café. Dat was gezellig. 

Vorig weekend heb ik mijn fiets maar eens tevoorschijn gehaald, afgestoft en de banden laten oppompen door manlief. Het was lang geleden dat ik (naar mijn werk) gefietst had. Het was te koud of te slecht weer en ik had het de afgelopen maanden vooral te druk met mijn ouders om te fietsen. Ik had mijn auto nodig om spullen mee te nemen naar hun of van hun, maar nu ze niet meer in de buurt wonen is dat niet meer nodig. Het is fijn om weer te kunnen fietsen. Naar mijn werk is het een half uurtje rijden en naar huis rij ik regelmatig met een omweg terug, dan zeg ik dat ik een toeristische route gereden heb. Ik hou wel van een beetje afwisseling en ik ben graag buiten.

Morgen begint juni. De tijd gaat snel. 

Ik wil je een fijne vrijdag en alvast een mooi weekend wensen. 


7 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je naar je werk kunt fietsen! Een half uur is inderdaad goed te doen, en zo kom je ook meteen aan je dagelijkse beweging : )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ‘n mooie foto-collage! Welke app gebruik je hiervoor?
    Heerlijk, op fiets naar je werk! Prettig weekeinde!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is Phototastic Collage. Ik vind dat een erg fijne app om mee te werken.

      Verwijderen
    2. Dankjewel! Ik ga de app downloaden en uitproberen!

      Verwijderen
  3. Feel fietsplezier... met een v dus...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's! Het wordt mooi weer morgen. Geniet er van. Fijn dat je naar je werk kunt fietsen en dat het wat rustiger is wat betreft je ouders.

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen