intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

dinsdag 18 december 2018

gisteren

Bedankt voor de lieve reacties gisteren.

Het was een zwaar weekend, maar eigenlijk kwam gisteren pas de klap. Ik was erg moe en erg verdrietig. Het is maar goed dat ik niet ben gaan werken, want ik weet niet of dat wel goed gekomen zou zijn. Fysiek misschien wel, maar mentaal absoluut niet. Ik ben de deur niet uit geweest en heb een beetje gelezen en televisie gekeken en tussendoor wat geslapen. De enige huishoudelijke klussen die ik gedaan heb, zijn wassen en strijken en ik heb champignonsoep gekookt voor tussen de middag bij mijn boterham. Voor het avondeten had ik macaroni uit de vriezer gehaald en dat hoefde alleen maar opgewarmd te worden. Na de Slimste Mens ben ik naar bed gegaan.

Vandaag ben ik ook nog vrij. Bij het opstaan voelde ik gelijk al dat het weer beter met me gaat en dat ik minder moe ben. Laat ik vandaag maar even ergens boodschappen gaan doen. Dan kan ik gelijk een kerststukje voor mijn ouders kopen en ze dat morgen geven. En misschien ga ik vandaag nog een eindje wandelen. Even uitwaaien aan de kust.

Hierbij wil ik je een fijne dag wensen.

4 opmerkingen:

  1. Wens je ook een goede dag, met fijne oplaadmomenten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij ook een fijne dag, ben blij dat je je beter voelt dan gisteren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Best logisch dat je na zo'n weekend moe en heel emotioneel bent .Fijn dat je nog even rust kunt nemen deze dag .Ik wens je nog een fijne dag met veel rustmomenten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij ook een fijne dag.
    Bedenk dat zelfs zonder de emoties en het nog niet volledig hersteld zijn een zwaar weekend was geweest.

    BeantwoordenVerwijderen