intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

zondag 11 oktober 2020

herfst in de polder

 We kregen dit weekend heel veel regen over ons heen, maar gelukkig zag het ernaar uit dat het zondagmiddag toch een tijdje droog zou blijven. Zodra het kon trokken wij onze wandelschoenen aan en vertrokken we voor een wandeling door de polder.


De blaadjes aan de bomen lieten mooie herfstkleuren zien. 


En dat vind ik het mooie aan de herfst: al die kleuren.


En zolang het niet al te koud is, hoor je mij ook niet echt klagen.


Bij de herfst horen natuurlijk ook paddenstoelen, maar we zijn er niet zo heel veel tegen gekomen. 




We waren alweer bijna bij de auto toen de blauwe lucht plaats moest maken voor donkere wolken.


We hebben toch een wandeling van acht kilometer kunnen maken terwijl het droog bleef. Pas later ging het regenen, maar toen zaten wij al bij mijn schoonmoeder aan de koffie. 

Een vriendin en haar man waren dit weekend naar Limburg toe. Het zijn ook wandelaars en ze hebben tijdens hun wandelingen goed weer gehad. Ik heb zo het idee dat het hier in Zeeland slechter was dan in Limburg. En gelukkig maar voor mijn vriendin en haar man, want het zou zonde geweest zijn als hun weekend verregend was.

Hierbij wil ik je een fijne week wensen!

8 opmerkingen:

  1. Hier ook de hele tijd regen tot wij in de middag dachten: en nou is het klaar, we gaan toch. Ook 8 km gelopen, droog met zon!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto's van een fijne wandeling... Het is zo lekker om er even op uit te gaan als het droog is. Dat binnen zitten is echt even wennen. Donkere luchten zijn ook zo mooi om te fotograferen hè..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto’s! Wij hebben zowel zaterdag als zondag in de regen gewandeld maar met goede schoenen en jas Is dat voor mij geen probleem, ik moet naar buiten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik liep zaterdagochtend om 9 uur in de stralende zon in mijn T shirt 9km hard. Toen klaar was en ik op mijn fiets stapte begon het keihard te hagelen. Kwam kletsnat thuis🤣. Bijna de hele verdere dag heeft het geregend hiern

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Liep zondag naar het busstation en van het treinstation naar mijn dochter en vice versa en gelukkig telkens droog tussen de buien door. Had wel regenkleding meegenomen, maar niet nodig gehad. Gelukkig.
    Mooie luchten weer. Jij ook een goede week.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's van jullie wandeling, die holle boom...mooi!
    Wij zijn net terug van een wandeling en ik denk dat we een goede keus deden: het is nu heel donker hier....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier scheen de zon toen ik ging wandelen, maar kwam in een fikse regenbui weer thuis ... Brrr...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto's!
    Wij zijn zaterdag op zoek geweest naar paddenstoelen. Zaten net voor het begon te regenen weer in de auto!

    BeantwoordenVerwijderen