intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

vrijdag 15 januari 2021

weersverwachting

 Vraag van de dag: ga je voor lekker vet of lekker gezond?

Gezond. Eerlijk gezegd eet ik al gezond, zoals drie keer per dag groentes en fruit. Verder eet ik ook volkorenproducten en noten. Ik ben een snoepkont, maar kan me goed inhouden. Om chips geef ik niet zoveel. Friet lust ik graag, maar dat eet ik uiteraard niet iedere dag. 

🌽🌾🌿🌾🌽

Voor morgen wordt sneeuw verwacht. Het zal me benieuwen of het hier veel gaat zijn. Acht jaar geleden zag het er zo uit:


Hierbij wil ik je een fijn weekend wensen!

5 opmerkingen:

  1. Ik ga vandaag voor lekker: frietjes met een flinke klodder mayo. Ook vlees en groente uiteraard.
    Ik hoop op veel sneeuw ... het zal me benieuwen.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezond. Maar af en toe 'zondigen' mag natuurlijk.
    Goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha mooie vraag. Ik eet namelijk gezond vet!
    Bij een koolhydraatarme levenswijze is het namelijk belangrijk dat je goede vetten eet in de vorm van bv avocado vlees met vet en ook regelmatig mayonaise overal bij.
    Door nauwelijks koolhydraten te eten kan ik, in mijn ogen veel lekkerder eten dan calorie en vet arm.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik probeer gezond te eten, maar bepaalde dingen moet ik dan echt niet in huis halen (zoals een zak Engels drop, die gaat in 1 keer op, al ben ik halverwege al misselijk, haha).
    Hopelijk komt de sneeuw echt pas morgenavond, als ik weer thuis ben uit mijn werk. Want ik vind het een prachtig gezicht, maar houd absoluut niet van gladheid op de weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. van mij mag het gaan sneeuwen :-) heerlijk

    BeantwoordenVerwijderen