intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

zaterdag 24 oktober 2020

vrij

Bedankt voor jullie beterschapswensen 💗 

Gisteren heb ik de hele dag gewerkt met een mondneusmasker op. Aan die wegwerpdingen van mijn werk kan ik maar niet wennen. Ik doe niks anders dan er aanzitten omdat ze steeds omhoog kruipen (ook met ingekorte elastieken) en ik krijg er hoofdpijn van. Zelfgemaakte mondkapjes mogen niet, maar misschien dat ik een kunststof spatscherm ga aanschaffen, die mogen namelijk wel. 

Het goede nieuws is dat manlief en ik nu een weekje vakantie hebben! En we gaan ook nog een paar dagen naar Limburg. Dit tripje was een hele tijd geleden al geboekt en we gaan gewoon. Nu gaan wij ook echt weg om te wandelen en de meeste mensen die we tegen zullen komen, zullen andere wandelaars zijn. Afstand houden zal dus niet zo moeilijk zijn. 

Vandaag gaan man en zoon de heg snoeien. De buurman heeft gisteren de aardappels uitgereden en nu kunnen wij met de auto en aanhangwagen op zijn land. De auto van zoonlief heeft een vierwielaandrijving waardoor de kans dat de auto niet meer uit de modder kan klein is. En zo nat is het land momenteel niet. Mocht hij toch vast komen te zitten dan kan de buurman hem er ook nog met de tractor uittrekken.

Ik ga vanmorgen naar mijn moeder toe en vanmiddag ga ik om de griepprik. En dan is de zaterdag weer gevuld.

Hierbij wil ik je een fijn weekend wensen!


14 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk, naar Zuid-Limburg. Welke plaats gaan jullie? Ik wens jullie veel mooi weer, prachtige wandelingen en heel veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We gaan naar Midden-Limburg, naar de buurt van Roermond.

      Verwijderen
  2. Heerlijk, Limburg en dat in deze tijd van het jaar met al die mooie kleuren!
    Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben wel benieuwd naar de bossen en ook de paddenstoelen. Het is daar toch weer heel anders dan waar ik woon.

      Verwijderen
  3. Dan zitten jullie bij het Leudal, dat zal ongetwijfeld prachtig zijn nu en je kunt
    daar heel mooi wandelen. Na afloop koffie met een lekker vlaaitje, wat wil een mens
    nog meer in deze tijd.Geniet er van, lekker er even tussenuit!
    Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Wij kennen het daar niet dus ik ben wel benieuwd.

      Verwijderen