intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

zondag 18 oktober 2020

Als Sinterklaas en de Kerstman tegelijk komen

Onze streek bestaat uit Oost- en West Zeeuws-Vlaanderen. In het oostelijk deel kom ik niet zo vaak en ik ken het er daarom ook niet echt goed. Daarom besloot ik om daar weer eens een wandeling uit te stippelen. 


Onze wandeling ging voornamelijk over polderwegen en onderstaande naam vond ik wel leuk:




Het was rustig in de polder. Er waren een paar andere wandelaars en ook wat fietsers, maar er waren weinig auto's en dat was wel prettig.


Op de stal van deze paardjes stond dat ze Amber en Fanny heetten.








Kerst valt vroeg dit jaar:


Sinterklaas staat er trouwens ook tussen.
Een rolletje afplakband tijdens het verven had misschien geen kwaad gekund...

Het laatste stuk van de wandeling liepen we onverhard.


Het was een smal pad op een dijk met aan weerszijden bomen, waardoor we bijna het gevoel hadden dat we door het bos liepen. 


En niet op de Notendijk maar wel in de buurt ervan, kwamen we een kraampje langs de weg tegen waar walnoten verkocht werden. Ik kocht twee zakken en met deze noten en de paar kilo noten die ik al eerder kocht, kom ik het jaar wel weer door. 


Op de terugweg naar huis hoorden we op de radio dat het in de (grote) natuurgebieden druk geweest was. Veel mensen gingen er vandaag op uit om te wandelen of te fietsen.


6 opmerkingen:

  1. Als ik zo'n volle vensterbank zie denk ik alleen maar aan het schoonmaken ervan. Maar misschien is de hele vensterbank wel vol zodat je die niet meer ziet en het ook niet hoeft af te stoffen.

    Door alle maatregelen alweer 4 weken niets met dochter. Jammer maar aangezien we verder erg beiden weinig last van hebben in ons leven van alle maatregelen omdat we altijd al wat op ons zelf zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi huisje op je 2e foto, ik noem het maar gelijk "Grootmoeders huisje"

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige sfeerfoto's weer. Stond de Paashaas ook niet ergens in een hoekje?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi weer! Ik was daar in augustus met m'n meiden. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke foto's. De blauwe fiets en dat huisje zijn mijn favorieten.

    BeantwoordenVerwijderen