intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

woensdag 8 juli 2020

naar binnen

Regen! En zo te zien zijn we daar voorlopig nog niet van af:

(Bron: Buienradar)


Leuk om even naar buiten te gaan en een paar foto's te maken.







En daarna weer snel naar binnen, waar het een stuk behaaglijker is. 

Hopelijk bederft het slechte weer je plannen voor vandaag niet. Dat zou jammer zijn, maar misschien valt het bij jou vandaag wel mee.


20 opmerkingen:

  1. Zowel binnen als buiten zijn altijd wel klusjes te doen. Vandaag ga ik een zomerjurk model T-shirt afmaken en hopelijk kan ik die dan snel dragen. Lapje vd kringloop van 1 euro en lekker kleurig en simpel emaakt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die kan je volgende week misschien wel aan. Het wordt dan mooier en warmer weer.

      Verwijderen
  2. Mijn wandelafspraak is net afgezegd. Oké. Even bedenken wat ik ga doen want ik MOET de deur uit van mijzelf omdat dat beter is. Ik blijf genieten van de regen. Natuur blij, ik ook.
    Er wordt hier ook veel regen verwacht. fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Ik ga liever ook niet wandelen als het regent, dus ik snap wel dat die afspraak afgezegd is. Misschien kun je alleen een stukje met je hondje gaan wandelen?

      Verwijderen
  3. Op jouw foto is het bij mij nog droog. Maar in het echte leven niet. Juist nu moet ik weg voor mijn eerste afspraak in vier maanden, de mondhygieniste. Grrrr

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reacties
    1. Ik zie ze niet graag in mijn plantjes, maar het zijn wel mooie beestjes.

      Verwijderen
  5. heerlijke druppelfoto's laat maar vallen de regen ik hou er van de natuur heeft zóveel nodig, en wij vinden nat worden niet zo erg, mits het geen 5 keer per dag is :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor de natuur en de boeren is het goed. Onze tuin ziet er nu ook heerlijk fris uit.

      Verwijderen
  6. Een heerlijke douche voor de planten. Mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb vanmiddag een wandeling van 7 km gemaakt en heb het droog gehouden. Nu miezert het en ik 'moet' zo uiteten. Wilde met de fiets gaan, maar wordt dan toch maar de auto.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier was het ook een tijdje droog, maar ook nu weer miezer. Smakelijk vanavond.

      Verwijderen
  8. Tja, het is wel even omschakelen... We zijn zo verwend met mooi zomers weer. De afgelopen dagen was het al een stuk frisser, maar daar kun je je op kleden. Maar ik ga niet voor m'n lol in de regen lopen. Dus idd maar binnenshuis vermaken, en als de knop om is, gaat dat ook weer goed.
    Je hebt mooie foto's gemaakt, zo met die regendruppels op het groen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We waren inderdaad verwend... En na twee warme en droge zomers verwachten we dat het ook dit jaar zo zal zijn. Dat kan trouwens altijd nog, want het is nog maar pas zomer.

      Verwijderen
  9. Vandaag was het hier in het Noorden (vrijwel) droog, morgen schijnen de rollen omgedraaid te zijn. Ach, beide dagen de hele dag werken, dan maakt het weer buiten niet zoveel uit. Wel fijn dat het weekend beter weer wordt verwacht, kan ik de tuin in.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Na vrijdag wordt het beter.
      Voor de vakantiegangers is mooi weer ook een stuk leuker.

      Verwijderen