intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

woensdag 11 december 2019

kerstversieringen

πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„

 Een kerstboom zetten we niet meer sinds Jus overleden is. Er zullen mensen zijn die dat begrijpen en er zullen ook mensen zijn die vinden dat we ons moeten herpakken. Wij doen gewoon wat voor ons goed voelt en dat is een kerst zonder kerstboom. Helemaal zonder kerstversiering zitten we trouwens niet, want voor de ramen hangt kerstverlichting en er staan in huis ook een paar kerstfrutsels. Het is niet zo dat we totaal niets aan kerst doen.

Gisteren heb ik kerstkaarten geschreven en die kunnen op de post of rondgebracht worden. Vorig jaar had ik kerstkaarten laten drukken met onze namen erop, maar nu heb ik gewoon kerstkaarten in de winkel gekocht en ze weer zelf geschreven.

Samen met een collega ben ik een kerststuk wezen maken:


Ik ben benieuwd hoe het eruit zal zien als de amaryllissen bloeien. 
Het stuk van mijn collega had witte bloemen.

πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„

Met mijn vader ging ik naar het ziekenhuis want de batterij van zijn pacemaker moest gecontroleerd worden. Als je afhankelijk bent van een taxi duurt alles soms erg lang, maar het is fijn dat er taxi's bestaan, want zonder waren we nergens geraakt. Mijn vader kan niet meer lopen en hij kan niet meer in mijn eigen auto. Met de pacemaker was gelukkig alles nog goed en ik hoop dat mijn vader tot het einde van zijn leven met deze kan blijven doen. Dat zou wel fijn zijn.

πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„

Ik wil je een fijne dag wensen!

πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„



7 opmerkingen:

  1. Iedereen moet gewoon doen waar hij/zij zich goed bij voelt, zo lang je daarmee geen ander kwetst. Dus zoiets banaals als wel/geen kerstboom is jullie beslissing, daar heeft niemand zich over uit te spreken. Mooi kerststuk heb je gemaakt! En ik hoop met je mee dat je vader hiervoor niet opnieuw naar het ziekenhuis hoeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi een kerststuk met amarylis. Als het goed is heb ik ook een bloeiende. Partner pot oude bollen op en tot nu toe dragen ze dan na een tijdje weer, alleen de kleuren veranderen. Het is dus een verrassing wat degene die nu nog in knop staat wordt
    Sinds ik in dit huis woon heb ik geen kerstboom meer, geen plek voor. Tover het dressoir tot kersttafel om en gebruik wel een gewone boomtak voor versiering. Veel lichtjes dat vind ik wel fijn in deze donkere maaanden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kerststukje zeg. Ik vind 't echt anders dan anders. Ik vind dit een mooie stijl.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kerststuk. Jij bent wel handig zeg, je maakt ook altijd zulke leuke kleren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kerststuk heb je gemaakt. Je hebt echt gevoel voor stijl. En hoe jullie je huis versieren is en blijft jullie keus.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind zo'n kerststukje veel mooier dan een boom. Heb er trouwens ook geen staan. Te veel gedoe waar ik echt geen zin in heb op dit moment.

    BeantwoordenVerwijderen