intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

zondag 23 juni 2019

en we zijn weg!

Kroatië we komen eraan!


Vorige week maakte iemand de opmerking dat het in Nederland ook mooi weer zou worden, dus waarom zouden wij zo nodig weg moeten? Ik antwoordde dat er in Nederland niet zoveel bergen, watervallen en meren zijn als in Kroatië. Want dat is waar wij voor gaan: voor de natuur en ook voor de oude stadjes. Maar het gaat wel flink warm worden, dat wel:


Ik ben toch wel zo benieuwd naar dit voor ons onbekende land en toch zie ik er ook als een berg tegenop. Stel dat ons iets overkomt, dan blijft zoonlief alleen achter. Of stel dat hem iets overkomt. Misschien mag je zo niet denken, maar het gaat toch de hele tijd door mijn hoofd. Wij mensen zijn kwetsbaar.

Mijn laptop ga ik niet meenemen en daarom zal ik niet veel bloggen. Ik ben van plan om (veel) te lezen en om te gaan wandelen, te zwemmen en bovenal te genieten van de mooie natuur waar iedereen het over heeft. 

Tot snel!


14 opmerkingen:

  1. Ik wens jullie een hele mooie vakantie toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maak er mooie herinneringen van, geniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel plezier en inderdaad wat mevrouw Elly zegt; maak mooie herinneringen en foto's voor ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne vakantie! Hoop dat het jullie goed zal bevallen en het goed gaat met zoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wens jullie een fijne, mooie vakantie, zonder calamiteiten.Geniet er vooral van. Kom terug met mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geniet ervan! Kroatië is een mooi land

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel veel plezier gewenst zonder dat de hemel naar beneden valt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijne vakantie. Geniet veel, en smelt niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Veel plezier gewenst! Het klinkt als een prachtige en betoverende plek.

    BeantwoordenVerwijderen