intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

vrijdag 2 november 2018

Allerzielen

Vandaag is het Allerzielen en als niet-katholiek zegt het me niet zoveel. 
Wij beleven deze dag net als andere dagen.
Wij hebben niet één speciale dag, maar meer dagen in het jaar dat we herdenken.
Maar dat is voor mensen die wel aan Allerzielen doen waarschijnlijk ook zo.
Vandaar dat ik iedereen een hart onder de riem wil steken, met een gedichtje dat ik op Pinterest vond:


Bron: https://veraschrijftpuur.wordpress.com/ 


1 opmerking:

  1. Ook ik heb niets met Allerzielen ook al ben ik Katholiek gedoopt ,dit was bij ons thuis niet aan de orde blijkbaar want ik kende het niet eens .Maar ook ik herdenk en dat doe ik elke dag weer ,er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan mijn ouders en mijn enige broer denk want daar heb ik geen speciale dag voor nodig .Ik wens jou en je familie sterkte elke dag weer .
    Lieve groet Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen