intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

dinsdag 4 september 2018

WordPress

Een jaar geleden wilde ik een weblog op WordPress beginnen. Ik registreerde me, ik koos een naam voor mijn weblog en... deed er vervolgens niks meer mee. Het was misschien nog te vroeg voor mij om weer met een weblog te starten! En daarnaast ben ik niet zo heel erg WordPress-achtig denk ik, want ik keerde op een gegeven moment toch terug naar het voor mij oude vertrouwde Blogger om hier een weblog te starten.

Maar nu heb ik een probleem met WordPress: iedere keer als ik bij iemand reageerde, ging dat automatisch onder de naam van dat weblog dat ik ooit wilde beginnen en dat wilde ik niet. Ik had dat weblog nooit opgeheven en dat deed ik daarom een aantal weken terug alsnog. Maar hierdoor werd het probleem alleen maar groter, want nu kan ik helemaal niet meer reageren op WordPress. Als ik wil reageren dan moet ik mijn e-mailadres ingeven en inloggen en als ik wil inloggen dan ben ik verplicht om daar een weblog te beginnen en dat wil ik niet. Ook via mijn Google-account lukt het me niet om te reageren, want ook dan moet ik ook weer via dat oude account inloggen.

Kortom: ik snap er niks van en het lukt me niet.

Wat ik wil is reageren als Mevrouw W. met de URL van dit weblog.

Dus lieve bloggers bij WordPress, ik lees jullie verhalen, ik leef met jullie mee, maar ik kan helaas niet meer reageren. Sorry :-( 

5 opmerkingen:

  1. Ik had hetzelfde probleem met reageren. Om die reden heb ik een WordPress account aangemaakt waar ik verder niks mee doe. Ik heb er alleen een link naar mijn blog op Blogspot op staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zal het nog eens proberen. Kijken of het lukt. Bedankt voor je reactie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben een tijdje terug met mijn andere blog van wp naar blogspot gegaan .. en had toen hetzelfde euvel. Inderdaad een account laten lopen en op de een of andere manier mijn blogspot blog er aan weten te koppelen.
    Nu weer wel bij wordpress, maar nu kan ik de aloude gebruikersnaam Wiebeline niet wijzigen. Gelukkig ziet bijna niemand die.
    Reageren op blogspot is voor mij nu weer moeilijk want ik wil niet meer verwijzen naar mijn oude (blogspot)blog maar naar mijn nieuwe blog. Dus moet ik met url of anoniem. Alleen, soms wordt die optie niet geboden door de eigenaar van het blog. Dan houdt het op en reageer ik maar niet.
    Hier lukt het gelukkig wel..

    Het houdt ons

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben nog eens aan het proberen, proberen en proberen geweest en uiteindelijk lukte het nu toch met mijn google-account. Ik zal eens kijken of ik bij jou nu ook kan reageren.

      Verwijderen
    2. Bij jou kan ik niet reageren. Helaas, want ik wilde je zo graag vertellen dat ik je foto's zo leuk vind. Dus dat heb ik nu bij deze gedaan :-)

      Verwijderen