intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

zondag 24 juni 2018

Middelburg

Gisteren schreef ik dat ik in april een stadswandeling met gids in Middelburg gemaakt had. Destijds had ik mijn weblog nog niet, dus de foto's die ik toen maakte kon ik hier ook nog niet plaatsen en daarom leek het me wel leuk om ze dan vandaag maar te laten zien. Ik moet er gelijk bij zeggen dat de foto's  een impressie zijn van gebouwen en straten die ik niet kende en dat de bekendste blikvangers van de stad er niet tussen zitten. Ik maakte deze wandeling omdat ik al mijn hele leven in Middelburg kwam, maar de stad toch eigenlijk niet zo goed kende. Het was erg leerzaam om te doen.























4 opmerkingen:

  1. Leuk. Ik herken trouwens lang niet alles. Maar het is wel echt Middelburg

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Ik houd van die oude panden. Een reden om er gauw eens naartoe te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Net als je verhaal van gisteren over die Cityloop.

    BeantwoordenVerwijderen