intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

dinsdag 19 juni 2018

lekker luchtig

Vorig jaar kocht ik de 'Leuke snelle naaimode' nr.6 en daar stonden een heleboel leuke modellen in en van 1 model wist ik zeker dat ik die ging maken. Maar ja, een jaar lang kwam daar eigenlijk niks van, tot eergisteren want toen nam ik het patroon over en ging ermee aan de slag.



  Stof voor het bloesje had ik al een tijdje in huis en kocht ik bij Driessen: klik

En dit is het geworden:


Een heerlijk luchtig zomers bloesje van viscose. Ik ben er blij mee. 

Ik heb nog een lap viscose tussen mijn voorraad liggen en ik denk dat ik dit patroon ook daarvoor ga gebruiken.

4 opmerkingen:

  1. Leuk die zonnenbloemen. En viscose zit heerlijk luchtig inderdaad.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk model met die plooitjes bovenaan. Wat zul jij een kleren hebben als je in een handomdraai iets in elkaar tovert :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zou je haast gaan denken hè. Maar ik ben niet altijd zo actief hoor :)

      Verwijderen
  3. Leuk patroon en ik heb denk ik dezelfde stof paar maanden geleden op de Haagse Mart gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen